Subject: Xemu Leaflet in Swedish
From: [email-masked] (Anti-Cult)
Date: Sat, 27 Dec 1997 08:26:53 +0100
Newsgroups: alt.religion.scientology

This is the Swedish translation of Roland's Xemu leaflet, posted for
those that don't easily understand English. All credits to Roland
<[email-masked]> for writing this very important
document. I have only contributed with the translation.

				VEM ÄR XEMU?

Jag ska berätta en historia för dig. Sitter du bekvämt? Bra, då börjar
vi.

För mycket länge sedan (75 miljoner år sedan för att vara exakt) fanns
det en främmande galaktisk härskare vid namn Xemu. Xemu var härskare
över alla planeter i denna del av galaxen, inklusive över vår planet
Jorden, som förövrigt på den tiden hette Teegeeack.

Dock hade Xemu ett problem. Alla de 76 planeter han kontrollerade var
överbefolkade. Varje planet hade i genomsnitt 178 miljarder människor.
Xemu behövde lösa detta problem, så han tänkte ut en djävulsk plan.

Xemu skaffade sig total kontroll, och med hjälp av förrädare lyckades
han besegra folket och dom lojala officerarna. Med hjälp av psykiatriker
kallade han in miljarder människor för en skatte kontroll, men istället
för denna kontroll (vilket ju bara var en ursäkt) blev de injicerade med
en blandning av alkohol och glykol som hade till syfte att paralysera
dom. Därefter blev alla dessa människor inlastade i rymdskepp, som såg
exakt ut som DC8:or (förutom att dom hade raket motorer istället för
propellrar).

Dessa DC8 rymdskepp flög sedan till planeten Jorden, där tusentals
miljarder av de paralyserade människorna staplades runt basen av
vulkaner. När man sedan var klar med staplandet av dessa människor,
sänktes vätebomber ner i vulkanerna. Xemu detonerade därpå alla
vätebomber samtidigt, och alla människor blev dödade.

Historien slutar dock inte med detta. Eftersom var och en har en själ
(låt oss kalla själen "thetan" i denna historia) så måste man lura
själen att inte komma tillbaka igen. Så medans dessa hundra miljardtals
själar blåstes kring av de enorma nukleära vindarna, hade Xemu lagt ut
speciella elektroniska fällor, som fångade alla själar I elektroniska
strålar, eller nät. (de elektroniska strålarna/näten var kladdiga som
ett flugpapper.)

Efter att Xemu fångat alla dessa själar, lät han packa dem i boxar och
transporterade dem till ett antal jättelika biograf salonger. Väl där,
tvingades alla dessa själar att i ett antal dagar vara åskådare till
speciellt framtagna 3-dimensionella filmer, som visade hur livet skulle
se ut, och många därutöver mycket förvirrande scener. I dessa filmer
blev själarna utsatta för falska bilder, det sades att de var Gud,
Djävulen och Jesus. I denna historia kallas denna process för
"Inplantering"

När filmerna var slut, och alla själar hade lämnat biograferna, började
dessa själar att dras samman i klasar. Anledningen till detta beteende
var att de alla sett på samma filmer,och därigenom trodde att de var en
och samma person. Dessa klasar bestod var och en av ett antal tusen
själar. Eftersom det endast fanns ett fåtal levande kroppar kvar,
stannade de kvar i dessa klasar, som i sin tur besatte de kvarvarande
levande kropparna.

Hur gick det då för Xemu? Jo, ett antal lojala officerare lyckades
slutligen störta honom. Dom låste in honom i ett berg på en av
planeterna. Han hålls inlåst av ett kraftfält som får sin kraft av ett
evighets batteri, och Xemu är än idag inlåst och vid liv.

Det var slutet på historien. Än idag, är alla människor besatta av dessa
klasar av själar, och de kallas "kropps thetaner". Vill vi bli fria
själar, måste vi ta bort alla dessa "kropps thetaner", och betala
massvis med pengar för att lyckas med det. Den enda anledningen varför
människor tror på Gud och Jesus, är därför att detta fanns i de filmer
som deras kropps thetaner såg för 75 miljoner år sedan.

Nå, vad tyckte du om denna historia?

Va? Tyckte du att det var en Vansinnig historia?

Ja, det gör vi också. Tyvärr, så är denna vansinniga historia en
grundläggande sanning inom den "religion" som kallas Scientology* Om
människor visste om denna berättelse, är det mycket troligt att dom
aldrig skulle involvera sig i Scientology. Denna historia berättas
för dig när du har uppnått en av deras hemliga nivåer, som kallas OT
III. Därefter, antas du telepatiskt kunna kommunicera med dessa kropps
thetaner, och på det sättet förmå dom att försvinna. Du måste betala
mycket pengar för att nå denna nivå, och för att kunna utföra denna
exorcism (eller arbeta mycket hårt inom organisationen med en extremt
låg lön under många år.)

Vi berättar denna historia för dig som en varning. Om du väljer att bli
inblandad i Scientology, så vill vi i alla fall att du gör det med öppna
ögon, och fullt medveten om det material som dom arbetar med.

De flesta Scientologer som arbetar i deras Dianetik* centers, och så
kallade "kyrkor" känner inte till denna historia, eftersom dom inte
tillåts att höra den innan dom uppnått de hemliga "övre" nivåerna inom
Scientology. Det kan ta många år innan dom når denna nivå, om dom
överhuvudtaget någonsin gör det. De som trots allt känner till denna
historia, tvingas att hålla det hemligt och får aldrig berätta den för
de som ansluter sig till Scientology.

Nu när du har läst detta, känner du till deras stora hemlighet. Låt dock
inte oss avskräcka dig från att gå med i Scientology.

*Dianetik och Scientology är trademarks för Religious Technology Centre
(RTC). Detta dokument har överhuvudtaget ingen anknytning till
Scientologi kyrkan, eller någon annan del av Scientologi rörelsen.

------------------------------------------------------------------
 "Somebody some day will say 'this is illegal'. By then be sure 
  the orgs say what is legal or not."
              -- L. Ron Hubbard, HCOPL 4 January 1966
------------------------------------------------------------------
***** Body thetans? We don't need no stinking Body Thetans! ******
********** http://www.users.wineasy.se/noname/index.htm **********
*** Public PGP key: http://www.users.wineasy.se/noname/pgp.htm ***
****** [email-masked] (Anti-Cult) ******* 
------------------------------------------------------------------
 Victimized by the Co$. "Deadfiled" in at least one Org. Seen too
 much, heard to much, lived too much. Security Coded hard disks
 too much. Have been reading NOTS too much. Having chronic 
 pneumonia. As Arnold said: I'll be back......
------------------------------------------------------------------